Menu

classes

Group training
Ανακαλύψτε μία νέα διάσταση στη γυμναστική μέσα από τα μικρά ελεγχόμενα group 5 – 10 ατόμων του ATHLESIS, που συνδυάζουν τα οφέλη της ομαδικής άσκησης με αυτά του Personal Training. Σκοπός κάθε προγράμματος είναι η αποτελεσματική εκγύμναση, η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η διασκέδαση μέσω της άθλησης

Semi Personal Training
Οι συνεδρίες Semi Personal Training αφορούν προπόνηση υπό την επίβλεψη personal trainer όπως ακριβώς και στις ατομικές συνεδρίες με τη διαφορά ότι παρέχονται σε μικρές ομάδες (2-4 άτομα).
Είναι ιδανικός τρόπος εκγύμνασης για όσους έχουν συγκεκριμένους στόχους, κάποιον τραυματισμό ή διανύουν περίοδο εγκυμοσύνης. Το ασκησιολόγιο είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε συμμετέχοντα. Παρέχονται επίσης και συνεδρίες Semi Personal Training Pilates sessions.

TRX

TRX

Το Athlesis TRX είναι μία δυναμική κυκλική προπόνηση που εκτελείται με τους δημοφιλείς ιμάντες TRX suspension trainers, χρησιμοποιώντας ως αντίσταση το σωματικό βάρος. Η επαναστατική αυτή μέθοδος άσκησης βελτιώνει τη δύναμη, την ευελιξία, την ισορροπία, την κινητικότητα και την πρόληψη των τραυματισμών, στο επίπεδο της έντασης που ταιριάζει στον ασκούμενο.

Group Training | Semi Personal Training

CIRCUIT 45’

CIRCUIT 45’

Το Circuit 45' αποτελεί μία από τις πιο αποτελεσματικές μορφές άσκησης για την καύση του σωματικού λίπους, την απώλεια βάρους και τη μυική ενδυνάμωση, συνδυάζοντας ασκήσεις με βάρη και αερόβιες ασκήσεις. Το διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων είναι σύντομο, με ταχεία μετακίνηση στην επόμενη άσκηση. Δοκιμάστε αυτά τα 45´ προπόνησης και αυξήστε γρήγορα τη δύναμη και τη μυϊκή σας αντοχή.

Group Training

TOTAL BODY

TOTAL BODY

Το TOTAL BODY βασίζεται στη τεχνική των πολλαπλών επαναλήψεων με βάρη για όσους θέλουν να πετύχουν μυική τόνωση (γράμμωση) και βελτίωση της φυσικής κατάστασης και της πυκνότητας των οστών. Αποτελεί ένα πρόγραμμα για όλο το σώμα.

Group Training | Semi Personal Training

STRETCHING

STRETCHING

Αποτελεί τη βάση για κάθε προπονητική μέθοδο ενισχύοντας το κομμάτι της προθέρμανσης και της αποθεραπείας. Βοηθάει στην πρόληψη και στην αποκατάσταση από τραυματισμούς. Περιλαμβάνει παθητικές και ενεργητικές διατάσεις, βαλλιστικά και δυναμικά τεντώματα, ασκήσεις για την αύξηση της ευλυγισίας

Semi Personal Training

BOOTYBARRE

BOOTYBARRE

Tο bootybarre είναι μια διασκεδαστική ενεργητική προπόνηση που συνδυάζει τεχνικές από τον χορό, το pilates και τη yoga, τονώνοντας και σμιλεύοντας ολόκληρο το σώμα. Αποτελεί τον τέλειο συνδυασμό δύναμης και ευλυγισίας. Επικεντρώνεται στην ορθή βιομηχανική του σώματος και μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Οι ισομετρικές ασκήσεις στη μπάρα ισχυροποιούν τους τένοντες και τους συνδέσμους των αρθρώσεων και βελτιώνουν τη συνολική σταθεροποίησή τους. Χρησιμοποιείται ιδιαίτερα για την αποκατάσταση των τραυματισμών.

Group Training

HIPS / ABS

HIPS / ABS

To HIPS / ABS είναι ένα δυναμικό πρόγραμμα γυμναστικής που εστιάζει ιδιαίτερα στην περιοχή των κοιλιακών μυών και των ποδιών. Η εκτέλεση πολλαπλών ασκήσεων και επαναλήψεων στις συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες βελτιστοποιεί την τόνωση και τον σχηματισμό τους.

Group Training | Semi Personal Training

YOGAWORKS

YOGAWORKS

Η μέθοδος YogaWorks είναι μία δυναμική προσέγγιση των τάξεων yoga με βασικό κριτήριο την υγιή μηχανική του σώματος και την ορθοσωμία. Αποτελεί ιδανική μορφή άσκησης που βοηθά στην αποκατάσταση από τραυματισμούς, στη χαλάρωση, στην ανάπτυξη της ισορροπίας και της ευλυγισίας των μυών και στην καλή λειτουργία των αρθρώσεων.

Group Training

AERIAL YOGA

AERIAL YOGA

Το AERIAL Yoga είναι ένας νέος τύπος γυμναστικής με ακροβατικές κινήσεις πάνω σε πανί-αιώρα, μέσω της οποίας επιτυγχάνεται η ενδυνάμωση του σώματος, η βελτίωση της ευλυγισίας και η αποφόρτιση των σπονδύλων.

Group Training

BOXING

BOXING

Αν ψάχνεις να τονώσεις τα χέρια, τους κοιλιακούς, τους ώμους και τα πόδια σου, τότε αυτό είναι το πρόγραμμα το οποίο πρέπει να παρακολουθήσεις. Μάθημα υψηλής έντασης, υψηλών καρδιακών παλμών, υψηλής ενέργειας και αντοχής και έντονης καύσης θερμίδων.

Semi Personal Training

JUMPING BOOTS

JUMPING BOOTS

Το πρόγραμμα Jumping Boots είναι ο πλέον ασφαλής και διασκεδαστικός τρόπος για πλειομετρική άσκηση.Η γυμναστική επάνω στις ειδικά σχεδιασμένες μπότες, δυναμώνει αποτελεσματικά τους γλουτιαίους και τους κοιλιακούς μύες, βελτιώνει την καρδιαγγειακή αντοχή και συμβάλλει στη σωστή στάση του σώματος.

Semi Personal Training

SURFSET

SURFSET

Το SURFSET βασίζεται σε ένα από τα πιο απαιτητικά αθλήματα στον κόσμο, το surfing. Κάθε άσκηση πάνω στη σανίδα έχει σχεδιαστεί για να γυμνάζει όλους τους μύες του σώματος. Αποτελεί μοναδικό συνδυασμό των ωφελών του Spinning, της προπόνησης TRX και της γυμναστικής σε μια μπάλα Bosu. Βελτιώνει την ισορροπία, το νευρομυικό συντονισμό, τη σταθερότητα και την ευκινησία και αναπτύσσει τη δύναμη του κορμού και την αερόβια ικανότητα.

Semi Personal Training

GYMNASTICS

GYMNASTICS

Το μάθημα Gymnastics περιλαμβάνει εξειδικευμένες κινήσεις που δεν απαιτούν βάρη αλλά χρησιμοποιείται το ίδιο το βάρος του σώματος. Απαιτεί ισορροπία, δύναμη, ευλυγισία, αντοχή και νευρομυικό συντονισμό. Η ακρίβεια, η τόλμη, η αυτοπεποίθηση και η αυτοπειθαρχία είναι διανοητικά χαρακτηριστικά που μπορούν επίσης να αναπτυχθούν μέσω του μαθήματος.

Semi Personal Training

a picture of Rex the cat